A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. május 25., hétfő

Monaux



Korábban feltűnt, hogy egyik kedvenc illusztrátorom (ausztrál, de azt hiszem francia származású) időnként magyar szavakat használ a rajzaiban. Mostanában újra ránéztem a portfóliojára és újabb két magyar szöveges rajzot találtam, amit már nem hagyhattam annyiban, írtam neki és megkérdeztem udvariasan, hogy esetleg magyar barátnője van-e :))

Ő meg jó arc volt és válaszolt:
"Yes I do! You are the first person to guess that, actually. Good work, you!"

Nézzétek meg a munkáit, nagyon jók. Oldszkúl tetkó stílus keveredik képregénnyel, megfűszerezve egy kis szecesszióval és typoval. :)

Nincsenek megjegyzések: