A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. május 8., péntek

Két remek reklám...

egy iPod Shuffle


és egy Nikon:


Utóbbit a Gizmodón találtam, de elég hamar törölték a bejegyzést, aminek az elején azon fanyalgott az író, hogy oké-oké, de nem lehetne máshogy eladni azokat a fránya megapixeleket? Nos, nem tudom, én ötletesnek találom, pedig lány vagyok. Velem van a baj?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát mindkét fényképezőgép elég szar, nem hiszem, hogy emiatt bárki jobban megvenné.

dose írta...

azt hiszem, az egyik Ogilvy könyvben olvastam, hogy ha nincs ötleted, reklámozz nővel :)

scullly írta...

ja, azt nyilván nem tudom, milyenek a gépek :)

dose írta...

(szigorúan magánvélemény, de szerintem manapság már nem is igazán lehet szar digicamet kapni.)