A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. március 11., szerda

Rendeltem pánik gombot, bullshit gombot és dobverő ceruzát

Névnapjára nyilván idióta kütyükkel leptem meg az embert, gondoltam, megosztom a tapasztalataimat.

A pánik gombot és a dobverő ceruzát a BigyóShopból szereztem be, a bullshit gombot pedig a FormaBontóból. Mindkét rendelés okés volt. Hétfőn adtam le a megrendeléseket, és csütörtökön már jöttek is az áruk.


A BigyóShopnál a futárt választottam, ez 1600 forint plusz volt. Személyesen is el lehet menni a termékekért, előre ki kell választani egy időintervallumot, csak ez nálam sajna ütötte a munkaidőt. Nagyon kedvesek voltak a BigyóShoposok is meg a futárszolgálat is, folyamatosan tájékoztattak e-mailben, hol jár az árum.


A bullshit gomb a BigyóShopban nem volt raktáron, ezért neten kerestem rá, és a FormaBontónál találtam, ők az Unas webshopját használják. Na, az Unas... khm, nem az volt túl szimpi. Borzalmasan néz ki, és nem tűnt logikusnak az felépítése. (Persze lehet, hogy csak az én logikámmal van gond). Azt pedig pláne nem értem, hogy mi a különbség az Unas Plaza és az Unas shop között, és miért nem működik egyik regisztrációja a másikon.* De végülis működött, ez a lényeg.


Itt nem volt semmilyen utánvétes lehetőség, PayPal-lel lehet fizetni, átutalással meg személyesen. Elküldtem a megrendelést, jött egy visszaigazolás az Unastól és a Formabontóból is, utóbbiban benne voltak az utalási adatok. Hétfőn rendeltem, kedden utaltam, és csütörtökön már jött is az elsőbbségivel feladott küldemény buborékos borítékban. Szóval ők nem bullshiteltek.

Itt nem is gondolkodtam a személyes átvételen, mert láttam, hogy Zuglói a címük, oda esélyem nincs eljutni emberi időben hétköznap, tökmindegy, hogy vannak nyitva. A nyitvatartási idő nem is volt feltüntetve az oldalon, ezt azért csak így javaslatként, utólag megírtam nekik. Háromnegyed órán belül jött a válasz:

"Nincs boltunk, mi webbolt vagyunk, de pont ezért, nagyon rugalmasak vagyunk. Meg lehet beszélni velünk személyes átadást a város különböző pontjain. Általában a pesti oldalon mozgunk, XIII, XIV. ker. Ha a jövőben bármit választasz a boltunkból, majd így csináljuk."

Pirospont!

*Miért akarnék az egyik regisztrációval belépni a másikra, ha már egyszer megrendeltem? - merülhet fel az olvasóban a teljesen jogos kérdés. Azért, mert annyira megtetszett a főnökömnek a bullshit gomb, amit két napig az asztalomon tároltam, hogy megkért, szerezzek be egyet neki is.

1 megjegyzés:

dose írta...

Ha korabban szolsz, a 13. keruletben siman at tudtam volna venni a cuccokat.