A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. március 1., vasárnap

Outcast: a geekebbnél is geekebb póló

Az alábbi felsőtestrevaló messze túllép a szokásos geek póló kliséken, nem Windows-t szapuló, vagy valamilyen DOS parancsot kifordító sablonból építkezik, hanem egy olyan kult játékból, ami a maga idejében az egyik legszebb PC-s cím volt, mégis méltatlanul elfeledték - az Outcast című alkotásról beszélek. A Pólópokol tervezői azonban nem ismernek lehetetlent. Annak idején áradoztam nekik, milyen jó lenne egyszer egy ilyen, és voilá: Ulukai, azaz Cutter Slade felsője, eredeti színben, mintával, kivágással. "Come, get your sacred objects!"


Ugyan nem csak geek póló a srácok szakterülete, van még azért náluk egyéb profilba vágó szépség is, bár a két mell közötti copy és paste kapcsolata számunkra még kissé homályos...


1 megjegyzés:

BeBe írta...

Én már rendeltem tőlük ilyen polót, kissé csalódás volt (túl nagy a nyaki kivágás, elég homo fíling :) ), de azért hordom néha, csak alá kell venni egy vékony felsőt, ami nem túl autentikus...
Amúgy a játékot is újra előszedtem, amikor megláttam a polót a honlapjukon :)