A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. március 5., csütörtök

Barbie headset és Barbie autó

Az irracionális testalkatú colos szőke baba* idén ötven éves. Ennek alkalmából találkoztunk már találkoztunk már beszélő sminkkészlettel, MP3 lejátszóval és digitális körömnyomtatóval. Gyanítom, hogy a messze még a vége a sornak.

A Jawbone nem jelentkezett külön termékkel, csupán átcsomagolta egy korábbi rózsaszín fülesét, így született meg a Colette headset. Az áráról nincs infó, de itt a hivatalos honlap.


A Barbie autó alapjául egy Fiat 500-as szolgál, és pink lesz kívül-belül.


Tényleg:


Először március 9-én lesz látható Milánóban egy hatalmas születésnapi show keretein belül. Már elkezdtem gondolkodni, az én ötvenedik szülinapomra mi mindent szeretnék. Minimum egy sculllyphone-t össze kéne hozni!

*Ezt úgy írom, mintha nekem nem lett volna. Nekem volt a legmenőbb Barbie-m az osztályban. Éjtündér Barbie volt, és foszforeszkált a sötétben a cipője meg a napernyője és a ruháján a csillagok. Külön műsorszám volt nálunk a szülinapi zsúrokon, hogy bementünk a fürdőszobába, lekapcsoltuk a villanyt, és álmélkodtunk.

Nincsenek megjegyzések: