A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. február 2., kedd

LG Pop GD510 a házban

Így váljon valóra minden kívánságom! :) Tegnapelőtt került ki a szösszenet az LG Pop-ról, amiben megemlítettem, hogy szívesen kipróbálnám. Tegnap pedig már hívott az LG PR-ese, hogy van tesztpéldány. És majdhogynem szabadkozott, hogy csak feketét tud adni... :)*

Ma meg már itt van a telefon. A lenti fotón azért nem szerepel, mert azzal fényképeztem. Látszik a doboz papírján, hogy újrahasznosított, de ettől még jól néz ki. Jött hozzá napcellás hátlap is, ez a bal oldali bigyó a képen. Ezt nem raktam még fel, és nem próbáltam még ki, mert nem is sütött ma a nap, de időm sem volt rá.


Egyelőre még csak ismerkedem vele, a fotózást és a géphez csatlakoztatást már próbáltam, mint a mellékelt ábrák is mutatják. (A Win7 RC-nek sincs baja a háttértárként való használattal.)

A dobozban egyébként a teló volt, az akku, a fülhallgató, USB kábel és egy USB/konnektor átalakító. Az, hogy nincs külön egy zsinóros töltő, meg egy külön USB kábel, tök praktikus és egyben környezetbarát ötlet. (Ez fel is merült a Jalou bemutató kommentjei között témaként.)


A levelekkel még küzdök. Kábé az első dolgom egy telefonnál (az alapok után, mint idő/dátum beállítás, stb), hogy az e-mail fiókot "belakom". A Gmail beállítással nem is volt gond, viszont sajna "hátulról" kezdte letölteni a leveleimet. Nosztalgikusan rácsodálkoztam pár 2006-os levélre, és eszembe véstem, hogy meg kell keresnem, hol lehet beállítani, hogy az utolsó párat töltse le a legfrissebbek közül.

Egyelőre kábé itt tartok, de még fél órát sem tudtam vele foglalkozni. Lesz róla valami hosszabb írás, bemutató, teszt mindenképpen. Majd linkelek update-ben, hol.

Update: Beszámoló itt.

*Jó érzés, hogy így odafigyelnek :) Ez túlvan a kötelesség határain, voltam azon az "oldalon", ezért tudom...

Nincsenek megjegyzések: