A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. február 25., csütörtök

Ami a karóra mobil tesztjéből kimaradt

Az itt megjelent LG GD910 bemutatóból kihagytam pár tapasztalatot, benyomást, mert ott nem lett volna releváns. Itt viszont nyugodtan megírhatom :)

Először is: megállapítottam, hogy az óratelefon nem kompatibilis a hosszú ujjú, szűk felsőkkel :) Ha ráhúzom a ruha ujját, akkor kidudorodik és nyom is, ha pedig a mobil van kívül, az ormótlanul és "villogósan" hat.


Aztán arra is rájöttem a tesztidőszak alatt, hogy nem tudok meglenni fél napig egy "fél telefonnal". Ez most így elsőre hülyén hangzik, de úgy értem a "fél telefont", hogy az egyik nap nem akartam magammal vinni a headsetet. Nem akartam szegényt kitenni annak a horrornak, ami a táskámban várna rá, meg hát úgy voltam vele, fél napig simán kibírom, ha csak SMS-ben kommunikálok, engem meg csak nem keres senki. A karóra telefonnal ugyanis vagy headsettel beszél az ember, vagy kihangosítva, "klasszikus" megoldás nincs. Az ominózus fél nap alatt persze többször is kerestek, ez hülye helyzetekhez, magyarázkodó SMS-ekhez és a kávézó vécéjében, kihangosítva bonyolított telefonhívásokhoz vezetett. Nyilván ez totál az én hülyeségem, szóval ezért nem is volt fontos az egész a teszt szempontjából. (Azt nyilván beleírtam persze, hogyan lehet rajta beszélni.)

Az is érdekes volt, hogy a nemek nem érezték a "magukénak". Van olyan fiú, aki szerint nőies, szerintem meg inkább férfias. Márti barátnőm mókás volt, neki pont azért jött be, mert olyan maszkulin. (Persze ő nem egy tucat csaj, van több hatalmas férfi óra replikája is, neki kifejezetten ez kell.)

Az nagyon tetszett, amilyen hatást kiváltott az emberekből. Totál szélsőségek jöttek elő. Főleg azok húzták a szájukat, akiknek a kezében sok mobil megfordult már, ők nyilván azonnal szakmai és felhasználói szemszögből nézték az egészet. A másik oldal baromi jó volt: aki nincs benne annyira a telefonos bizniszben, annak azért tényleg fílinges egy ilyet élőben próbálgatni. Gyerekkori élmények elő, Michael Knight, KITT, na, szóval érted.

Az én személyes véleményem valahol a kettő között volt. Totál tudtam értékelni, hogy egy kuriózum van nálam, de hosszú távon nem tudnék megbarátkozni vele. Persze nyilván nem is én vagyok a célcsoport, sem az igényeimmel, sem az életmódommal, de legfőképpen nem a pénztárcámmal. Pont ezért volt jó, hogy azért mégis kipróbálhattam.

Ui: a kép innen.

Nincsenek megjegyzések: