A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. február 10., szerda

Szexi jelmezek geek lányoknak

Közeledik a farsang, ennek örömére összeszedtem pár érdekes jelmezt, amivel a kocka lányok egyszerre mutathatják meg érdeklődési körület és bájaikat.

Egy vérbeli gamer lány öltözhet például Gameboynak...


...vagy kontrollernek...


...kihívóbb kontrollernek...


...de aki nagyon merész, egy ilyen Pac-Man tematikájú összeállítással is próbálkozhat.


A Star Wars is felmerülhet lehetőségként, többféle variációban is. A hivatalos Star Wars boltból például az Amidala jelmez jöhet szóba.


Meglepetésemre nem lehet náluk Leia-féle fém bikinit kapni, a www.leiasmetalbikini.com oldalon viszont igen. Arról, hogy készítheti el magának a júzer, itt találtam egy leírást. (Nem tudom, mennyire hasznos, én az ilyesmihez kevés vagyok.) Sőt, meglepve értesültem róla, hogy van a Yahoo-n egy Leia's Slave Bikini Builders csoport, gondolom, ők is ilyesmikről leveleznek.


Fejvadásznak is lehet nőiesen öltözni.


A házi készítésű SW jelmezek közül a Darth Vader + Halálcsillag kombó tetszett a legjobban. Igaz, ez csak terhes nőkön mutat jól.


Na, ezért mondtam, hogy inkább terhes nőknek áll jól. (És a kezet sem hagyja szabadon, így csak szívószállal lehet inni.)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

EPIC! :D

gerry