A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. február 27., szombat

Milyen az adidas - Star Wars kollekció?

Hogy a teljes kollekció milyen, arról fogalmam sincs, mert hol ezt látom, hol azt... :/ A magyar katalógus 19 találatot dob ki Star Wars keresésre, a shopadidas.com pedig kilencet, és van köztük olyan, ami csak az egyik helyen szerepel vagy csak a másikon. (Ha én lennék a béna, és valaki talál olyan linket, ahol minden fent van, dobja már be kommentben lécci!)


Női cuccok terén elég gyenge a felhozatal, kábé csak ezt a Leia cipőt láttam. Én kevés ruhámhoz tudnám felvenni, az tuti.

Na persze, nem mintha a férfi cuccok között nem találnék kedvemre valót...

Az egyik Stormtrooper cipőbe már az első fotók alapján beleszerettem. Kétféle rohamosztagos topán is van, nekem ez jön be jobban.

Ha pedig a fő csajos témát (=cipő) kiveséztem, és a ruhákat nézem, akkor is van mire csorgatni a nyálamat...

...például a cipzáras-kapucnis Stormtrooper pulcsira...


...vagy a Darth Vader dzsekire. Jó, ez utóbbit azért nehezen képzelem el magamon, még akár palást nélkül is (ami egyébként leszedhető).

Árakat csak a külföldi oldalon láttam. Valószínűleg el kéne zarándokolnom egy adidas boltba, hogy csekkoljam, mi van itthon és mennyiért. Végülis még azt sem tudom, lehet-e már itthon kapni őket.

Azért nem sietem el egyébként az élő szemrevételezést, mert a shopadidas árai jók viszonyítási alapnak, és ha ott 80 dollár a pulcsi, akkor úgyis csak tavaszra lesz ilyenem. (Természetesen várható volt, hogy ilyesmi árak lesznek, nem is panaszkodom vagy ilyesmi.)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz barátom, megtaláltuk, amire szükséged van...és meg is osztjuk veled. Mi már egy ideje csorgatjuk a nyálunkat... XD

Skywóker Lajos no Ichimi

http://www.widelec.org/zdjecie,adidas-star-wars-collection,3356.html

keisha írta...

Gosh, where to find these stuff? The jacket is so nice.

--
11x17 scanner