A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. február 18., csütörtök

Gáz a számtech Barbie?

Felemás érzések vannak bennem a mérnök informatikus Barbie-val kapcsolatban. Egyrészt jó, hogy ez a szakma nyert. (Neten lehetett szavazni, hogy mi legyen Barbie következő munkája. Várható is volt, hogy ez kapja a legtöbb szavazatot, több teki oldalon láttam, hogy buzdítják az olvasókat: szavazzák meg a Computer Engineer Barbie-t. Én is majdnem írtam a szavazásról. De végül csak szavaztam.) Lehetett volna rocksztár vagy bemondó is, akkor már persze hogy inkább ez!


De a végeredmény? Hm, rózsaszín szemüveg, mobil, laptop... Amikor megláttam, magamban felhördültem: honnan szedték ezt az outfitet?! Aztán megtudtam, hogy "szakmai" segítségük volt. Két szervezet is adott tippeket a ruházat és a kellékek kialakításához: a Society of Women Engineers és National Academy of Engineering.

Oké-oké, értem én, hogy az a cél, hogy a kislányokkal is megismertessék/megszerettessék ezt a pályát (amellett, hogy minél több új babát adjanak el, ofkorsz), és a kislányos kiegészítőkkel lehet közelebb hozni a kislányokhoz a játékot. De így meg a valóságtól esik kicsit távol. Megnézném azt a csajt, aki ilyen felszereléssel (ruha és gadget szinten is) tipeg be mondjuk a Műegyetemre vagy melóba...

Túl szigorú vagyok? Te mit gondolsz?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ááá szőrszálhasogatás :D