A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. január 31., vasárnap

Napelemes mobil csajos kivitelben is: LG Pop GD510

Nem vagyok túl friss a hírrel, de meg kell emlékeznem róla, már csak azért is, mert - lehet, hogy nem látszik, de - igyekszem odafigyelni az itthon is kapható cuccokra.



Pár napja jött a hír, hogy már itthon is kapható az LG Pop GD510. Csak pár dolgot emelnék ki róla, akit az összes specifikáció érdekel, az megnézheti a magyar adatlapon, vagy az angolon. (Ahogy nézem, utóbbi teljesebb.)

Szóval, a legnagyobb érdekessége az érintőképernyős telónak, hogy lehet hozzá napelemmel tölthető akkumulátort is venni. 11 perc napozás 3 percnyi beszélgetésre elegendő energiát biztosít. A csajos kivitelt azért emlegettem a címben, mert rózsaszín, fekete, borvörös, ezüst és lila színekben kapható az LG boltokban, illetve a Vodafone-nál és a T-Mobile-nál. (A Vodát nem linkeltem, mert nem találtam az oldalukon, de a gyártó szerint ott is lesz.) Az ajánlott fogyasztói (hűségnyilatkozat néküli) ára 49 990 forint.

Szívesen kipróbálnám, már csak a napelem miatt is, meg mert szimpi az egyszerű külső. Természetesen a színeknél nem a rózsaszín fogott meg, hanem mondjuk a borvörös.

Update: kaptam tesztpéldányt, röpke írás róla itt, teszt később.

Nincsenek megjegyzések: