A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. január 6., szerda

Sony Ericsson Jalou a házban

Végre megint telefont tesztelek, a Sony Ericsson Jalou van nálam pár napig, a HWSW-re fogok írni róla*. A fekete verziót nyertem meg, és nem a Dolce & Gabbana kiadást, "csak" a simát, de ezzel is bőven beérem. Különben is, tudtommal a D&G hivatalosan nem is lesz kapható itthon.


Egyelőre kábé annyi a benyomásom róla, hogy nagyon-nagyon pici. Azt írták róla a SE honlapon, hogy akkora, mint egy rúzs, de azt hittem, csak túloznak. Hát nem. Kábé olyan hosszú, mint a gyűrűsujjam, és olyan vékony is. A gombok rettentően aprók, és a kijelző is cseppnyinek tűnik az iPhone után. De olyan kis aranyos az egész, összességében nem csalódtam a külsőben, ami jó, mert már akkor is tetszett, amikor még csak a Bao kódnevű tervet láttam belőle.

Update: Bővebb infó, benyomások, tapasztalatok a Sony Ericsson Jalou bemutatómban a HWSW-n.

*Itt még nem is örömködtem róla, de december óta írok a HWSW-nek, pár cikk már megjelent. Nem is tudom, melyiket linkeljem, asszem a koncepciósra vagyok a legbüszkébb.

Nincsenek megjegyzések: