A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. július 8., szerda

Bejövős dizájn a Sony Ericssonnál

Azt hiszem, már korábban is nyiffogtam itt arról, hogy nekem nem szimpatikus az a nagyon szögletes dizájn, amit a Sony Ericsson képvisel, és hogy csak akkor hatja meg a szépérzékemet egy SE mobil, ha a színekkel variálnak rajta.

Az utóbbi pár napban viszont láttam két érdekes tervet a svéd-japánoktól, ami megdobogtatta a szívemet. Az egészben az a poén, hogy mind a kettőnél megmaradt a jellegzetes kocka forma, és mégis valami nagyon izgalmasat sikerült kihozni belőle a végén.


Az egyik a Kiki kódnevű mobil, aminek a legnagyobb érdekessége az átlátszó kijelző, de a színsávok is nagyon érdekes mutatnak rajta. (Nem akarok telhetetlen lenni, már ez is baromi jól néz ki, de remélem, hogy lesz belőle bordó is! :)) Amennyire sikerült utánaolvasnom, valószínűleg érintésérzékeny gombok lesznek rajta, és csak használatkor látszanak majd a betűk-számok, alapállapotban nem. Most így első ránézésre azt tippelem, ez is az a modell lesz, ami még akkor is tetszeni fog a külseje miatt, ha rettenetesen nehéz lesz használni a gombjait. Sony Ericsson harverével nekem eddig nem volt problémám, max a festék kopott le a billentyűkről, de az érintésérzékeny gomb nem egyszerű történet, igazán jól működő példával én még nem találkoztam. Mondjuk SE mobilon nem is rémlik ilyesmi. Jöhetnek a kövek, ha mégis volt már ilyen modell, az utóbbi időben kiestem a nagy mobilos híráradatból. Ha volt is ilyen, az én kezemben még biztosan nem járt.

A külső mellett az is izgalmas lesz ebben a mobilban, hogyan fog működni ez a kijelző. Ezek szerint nem lesz színes? Milyen lehet egy ilyen kijelzőn netezni? Lesz benne fényképező? A fotózott képeket csak kvázi fekete-fehérben lehet majd visszanézni? Lehet majd látni a kijelzőt a hátoldaláról is, fordítottban?


A másiknak a kódneve a Bao, amiben nincsenek akkora újítások, mint az előbb említettben. Ez csak szimplán olyan, mintha a Nokia Prism koncepciót ráhúzták volna a egy Sony Ericssonra úgy, hogy megmaradjon a jellegzetes SE dizájn. Ügyes.

Nagyon tetszik ez a vonal, remélem, tartják az ezt az irányt. Meg arra is roppant kíváncsi vagyok, mi sül ki ezekből, és mi mindent fognak tudni.

1 megjegyzés:

Cellikalóz írta...

Na, ezt hiányoltam már annyira. <:O)
Bocsi, BZ és Dose. :S