A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. február 9., hétfő

Hétfői Hello Kitty - pendrive, stylus és USB kütyü

Az USB kütyü a legbetegebb a múlt heti gyűjteményből. Annyi a lényege, hogy ha rákötöd a gépre és felrakot a szoftverét, akkor minden egyes billentyűleütésnél megmozdul a Hello Kitty figura. Vagy a Family Guy, ha azt választjuk. Sőt, utóbbi beszélni is tud. A kütyüt IZMO-nak hívják (megállom, hogy bármiféle borzalmas szóviccet gyártsak belőle), és a Bazoo Toys gyártja.


A fűnyíró mellett például a stylus is egy olyan dolog, amiről az életben nem gondoltam volna, hogy lenne igény hellokittys változatra. Hát pedig van, kifejezetten Nintendo DS Lite-hoz, kb 22 dollárért, itt.


Amikor két hónapja pendrive-okat nézegettem, akkor is láttam, hogy az EgérBoltban elvileg van HK USB kulcs, de gyakorlatilag valami gond lehetett az oldallal, mert nem működött a link. Most meg valahogy belefutottam, és láttam, hogy most már működik a dolog, és van 2 gigás, 3290 forintért.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Érdekelne hol tudnék ilyen family guy-os usb kütyüt venni?köszönettel Tibi.
t.by@citromail.hu erre várom a visszajelzést.