A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. február 17., kedd

Sennheiser mikrofon Swarovski kristályokkal

Erre mondta azt a barátom, aki zenész, hogy köszöni, hogy NEM vettem neki Valentin-napra ilyet.


Egyébként nem is tudtam volna venni, és nem csak azért, mert csak ma olvastam róla. Hétszáz és ezer dollár között változik az egyedi dizájnos mikrofonok ára attól függően, hogy hány színből tevődik össze a minta.

Kíváncsi vagyok arra, hogy
1.) mennyire lehet kényelmes a fogása
2.) mikor kezdenek el jönni a hírek, hogy melyik sztárnak milyen egyedi mikrofonja van
3.) ki lesz az első, akinek ilyenje lesz?

Egyébként csak az egyedi ilyen drága, vannak előregyártott skinek is, a fenti képen ezek láthatók, egy ilyen 50 dollárba kerül. És be kell vallanom, hogy a skinek között találtam egy olyat, amire már majdnem azt mondom, hogy metál.


Bővebb infó a Sennheiser oldalán

Nincsenek megjegyzések: