A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. február 2., hétfő

Hétfői Hello Kitty - mobil, bicaj, kamera, töltő és mobil

Nem, nem véletlen a két mobil a címben. Ezen a gazdag héten két Hello Kitty mobilt is láttam. Maga a mennyország, mi?

Az egyik egy Sony Ericsson F305 Hello Kitty kiadás. Oroszországban és néhány más országban fogják piacra dobni, ára egyelőre ismeretlen. Azt mondják, lesznek benne olyan HK tartalmak, mint háttérképek és képernyővédők, egyébként minden más olyan benne, mint a normál F305-ben.


A másik pedig valami nem hivatalos Hello Kitty mobil, ahol konkrétan az egész telefonnak macskaformája van. Specifikációk és vásárlás (135 euro) itt. De figyelem, ha nem tudunk angolul és hagyományos vagy egyszerűsített kínai nyelven, nehéz lehet használni.


A biciklit Tokyóban fotózták le egy boltban, és ráadásul a sok csillivilli mellett még összehajtható is, mint a régi Csepelek.


Hello Kitty ruhát kapott a Flip Mino és a Flip HD nemrégiben (jó, igazából több mint egy hónapja, de a ShinyShiny csak most írt róla). Utóbbiról egyébként azt olvastam, hogy a világ legkisebb HD kamerája. Amikor piacra dobták, még egész biztosan az volt, most nem vagyok azért biztos benne, mert ezek mindig csak jönnek. Egyébként mondtam már, hogy születésemkor én voltam Anyukám legkisebb gyereke?


Eszembe jutott még az is, hogy Mino Mano, de ezzel most már le kéne állnom, és inkább rá kéne térni utolsó napirendi pontunkra, a Hello Kitty töltőre, ami Nintendo DS Lite-hoz és Game Boy-hoz való, és a dreamkitty.com-ról rendelhető meg 28 dollárért.

1 megjegyzés:

Bubber írta...

Egész szép :)