A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. február 10., kedd

Vicces felsők nerd csajoknak Valentin-napra

Szép dolog a geek szerelem, még szebb, ha ki is mutatjuk az egész világ felé. A Geeksugar egyik cikkírójának is ez járhatott a fejében, amikor egy remek összeállítást közölt vicces kocka pólókról és felsőkről (amiért nagyon hálás vagyok én is, de ti is azok lehettek, kedves olvasók).

Kiválogattam a kedvenceimet, és én is szétnéztem picit pluszban. Nálam az első helyezett a kacsacsőrhárom felső lett.


Rögtön utána, majdnem holtversenyben az első helyen a Binary Love.


Hatalmas poén a 8-Bit Dynamic Life Shirt.


Ha nem jönne le a fenti animációból, annál több pixeles szív világít, minél közelebb van a két póló (azaz a pár) egymáshoz. Innentől aztán nyugodtan hívhatjátok egymást életemnek.


Versbe is öntheted érzelmeidet.


Ez csak szimplán aranyos.


Ennek nem tudom, mennyire örülhet egy fiú, ha felveszi a barátnője, de szintén aranyos.


Egy örökérvényű kijelentés.


És végül egy equalizeres szív felső

1 megjegyzés:

Unknown írta...

ilyen equalizeres pólókat lehet venni a http://www.partyfashion.eu és a http://partystyle.hu oldalon is. Én az utóbbiról rendeltem egy pólót nemrég.