A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. február 6., péntek

Poén Valentin-napi ajándékok kockáknak

Találtam egy-két vicces vagy aranyos, kockáknak szánt Valentin-napi ajándékot az utóbbi napok hírei között, ők következnek most.

(Pólókból összejött egy egész szép gyűjtemény a témában, ezeknek külön posztot szentelek hamarosan.)

Az első, ami megmosolyogtatott, egy kézzel festett tányér volt az Etsy-ről. (Az Etsy egy remek oldal, kézművesek árulhatják rajta a saját dolgaikat. Jó cuccokat lehet ott találni, bár rendelni még semmit nem rendeltem onnan. De akár csak ötletnyúlásra is ideális.)


Az I <3 tányér bizonyos Laura Taylor műve, és hangsúlyozták, hogy a festék nem tartalmaz egészségre káros anyagokat. A Piroska és a Farkasos tányérom jutott eszembe róla kiskoromból. Anyukám mindig mondta, hogy egyem meg az ételt, hogy megláthassam a Piroskát meg a Farkast a tányér alján. Akkor még nem volt annyi eszem, hogy azt mondjam, már láttam őket.

Szintén nagyot vigyorogtam a Wii avatarokról mintázott csokin, ahol nem átallottak még rózsaszínre is festeni a kis emberkék szívét.


A 80-as évek gyermekeként én már ahhoz túl fiatal vagyok (vagy későn kezdtem...), hogy válogatáskazettát készíthettem volna valakinek vagy kaphattam volna valakitől. Viszont természetesen láttam a Pop, csajok satöbbi-t, így tisztában vagyok a mixkazetták értékével.


Ma már ugye hiába csinálna bárki is válogatáskazettát, nem nagyon lenne min meghallgatni. Na de ha a Mixtape Memory Stick-re pakolod fel! Úgy mindjárt más.

A következőhöz elöljáróban: a szépérzékem nem engedné, hogy az emberem képét egy enyhén feminin mellekkel rendelkező műanyag figurára tűzve tartsam a monitorom tetején.

A Desk Top Partners elnevezésű terméken egy insider poén miatt nevettem fel hangosan mégis: egy kolléganőmmel megbeszéltük, hogy mi partnerek vagyunk, mint Starsky és Hutch. Azaz egész pontosan Skullsky és Fröccs. Lehet, hogy ha valamelyikünk elhagyja a céget, kap tőlem ajándékba egy Desk Top Partnert.

Azt hiszem, a Valentin-napi Jawbone headsetek alapjáraton hidegen hagytak volna, ez a két kép viszont baromi jól néz így ki egymás alatt.


Egy jégkockatartó még a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető kütyünek, viszont szerintem ez poén.


...és a legutolsó. Hát igen, ez már annyira beteg, hogy az LOL. Értelmet nem szabad benne keresni, ez művészet. Meg hűtőmágnes.


Igazából egy qdb-s poén ugrott be róla:
8405 + (458/94,38%) [X]

Kita: kitaláltam, hogy csinálok félixemnek aranyos-geek ajándékot(mérnök informatikuskodik a szentem). bementem egy khm...számítástechnikai szaküzletbe, kb már az ajtóban úgy néztek rám, mint egy földönkívülire, srác bámul nagy szemekkel, hogy "na most mi lesz, biztos rózsaszín laptop kell neki hello kitty-s egérrel"
Tomi: és nem?
Kita: nem. közöltem vele, hogy nekem nyák kell.
Tomi: mi?
Kita: nyomtatott áramkör. tudod, ami a b-kategóriás filmekben mindig kilóg a kibelezett robotokból. szóval nekem nyák kell.
Kita: emberünk néz, felcsillanó tekintet, miegymás... "milyen?"
Kita: "mindegy, csak elég nagy legyen, hogy ki tudjak vágni belőle egy szivecskét"
Tomi: ...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen, igen az etsy nagyon klassz kis oldal, én is szeretem.

És az ajándéktányér sem rossz, bár lehet, hogy inkább apró packmaneket tennék az aljára. :)

scullly írta...

ha megcsinálod és lefotózod, kitesszük :)