A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 4., hétfő

Túl Prada, hogy Pravda legyen*

Büszkén jelentem, hogy az első hivatalos hazai LG Prada tesztkészülék a Nonstop Mobilnál debütált. Be kell vallanom, odavagyok érte. Az egy dolog, hogy nagyon tetszik ez az egyszerű, letisztult dizájn, és a következő érettségi találkozón szívesen villognék vele már csak a Prada felirat miatt is. Ennek ellenére nem a vonzó külső a legnagyobb szám benne, hanem az érintőképernyő. Hagyományos gombok alig vannak rajta, szinte mindent az érintőképernyővel lehet vezérelni. Ez hatalmas lehetőségeket rejt magában, és ezt nagyrészt igen profin ki is használta a gyártó. Ámulás és bámulás volt. Ha nagyon muszáj, tudok róla negatívumot is mondani. De csak ha nagyon muszáj: nincs benne 3G, és az akksi kb 1,5-2 napot bír, mert sokat fogyaszt az érintőképernyő.
A tesztkészülék fellépett a Klubrádió Mobil című műsorában is, egy Samsung U600 kísérte el a felvételre, no meg Horváth Balázs kollégám és én. Az anyag június 7-én, pénteken délután 3-kor kerül adásba. Érdemes hallgatni, a fentieken kívül sok minden másra is fény derül az LG Pradaval kapcsolatban. Természetesen a mindenre kiterjedő teszt a következő, júniusi Nontop Mobil hasábjain jelenik meg.

*az év legrosszabb szóvicce, 2. helyezés

5 megjegyzés:

Dodeszh írta...

Természetesen a június 4-i adásba kerülés nem június 4-i (már csak azért is, mert már ma 5-e van), hanem 7-i, de a 15 óra stimmol.

Névtelen írta...

Elsősorban szeretnék gratulálni az oldalhoz. Igén igényes munka, mind a képi elemek, mind pediglen a cikkek alapján. Nagyon ötletes és humoros is. Például ez a pravdá-s hasonlat...
Annyi hozzáfűzni valóm lenne még, hogy igaz ez nőknek szól elsősorban, de a Luna, vagy a Karib-tengeris pendrive szerény véleményem szerint a férfiaknál is megállná a helyét...

További jó munkát kívánok mindenhez...

Zoltán

scullly írta...

Dodeszh, köszönöm a pontosítást, átírtam!

Zoltán, kösz a pozitív kritikát. Örülök, ha a Pravdát mókásnak találtad, egy nagyon kedves ismerősöm pravdázta le a telefont, innen jutott eszembe ez a cím.

Valóban nem hangsúlyozottan nőies a Luna. A koncepció az, hogy a dizájntelefonoknak mindenképpen itt a helyük, függetlenül attól melyik nemnek szánták. A mobil lesz itt a legfontosabb pillér. Ezenkívül pedig minden más, ami nekem tetszik :) Így jött a pendrive is. Természetesen ezt is használhatják férfiak, én azért vettem csajosnak, mert Johnny Depp van rajta :)

dose írta...

Szeretem Johnny-t, de en inkabb a Keira-s pendriveot vennem :D

A Prada telefonhoz meg ne felejtsd el felvenni a Manolo cipot ;)

scullly írta...

dose, nem értelek... Johnny oooooolyan _cuki_ :D

tyűha, a Pradat már visszaadtam, és egyszer sem vettem hozzá Manolo cipőt. szerinted most depis lett tőle a teló?