A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 8., péntek

Egy csokor pendrive*

Erre tessék, kedveskék! Milyet szeretnétek?

Diszkrét rúzs formájút? (MonkeyNose)


Borzasztó drága rongyrázósat aranyból, gyémántberakással? (WhiteLake)


Elegáns, medálként hordható nőieset? (PJ Jewelry)



Az elegáns medálként hordható nőies verziónak a férfi párját?


Tollként és lézerpointerként is használható darabot? Bizniszmeneknek ajánlott, vérbeli _pen_drive... (Narae Inter)

Mókás, és egyben nyálcsorgattató kaja formájút? (Vavolo)


Játékos Mikiegereset? (A-DATA - ők gyártották a Karib-tengereset is... hja, akinek a Disney-vel van szerződése...)


Esetleg sportos szörföset? Stílusos, ha sokat szörfölsz a neten... (A gyártónak nem jutottam nyomára :( )


Ez csak egy laza merítés. Lehet válogatni, kinek melyik a kedvence. (Számomra akkor is akkor a legvonzóbb egy pendrive, ha Johnny Depp van rajta ;))

Források: Aving, Geek Sugar, Shiny Shiny, Techie Diva

*"A legtöbb link egy postban"-verseny harmadik helyezés

4 megjegyzés:

dose írta...

kedvencem a levagott jakuza ujjas, de most nem talalok linket

scullly írta...

az jó csajos lehet :) lakkozott a köröm? :D

julcsa írta...

a szorfosre eloszor azt hittem, hogy szines koromreszelo :)))
a kajas meg allati durva - elkepzeltem, hogy a killer 500 kaloria/napos dietam alatt egy ilyen hamburger figyel egesz nap a szamitogepnel... szerintem a 2. nap vegere meg is kostolnam :)

julcsa írta...

vajon mi lehet az oka annak, hogy a gyemantberakasos arany rongyrazosrol nekem elso korben a laposuveg jutott eszembe?
csak nem az alkohol-elvonas? :)))