A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 19., kedd

A szépség és a tudás végösszege állandó

Előrebocsátom, hogy szeretem a Sony Ericsson telefonokat. De akkor is úgy tartom, az ő mobiljaikra fokozottan érvényes a fenti mondás. Kifejezetten nőies dizájnú készüléket tőlük mindig csak alsó kategóriában látok. Nincs ez másként az idén nyári eresztésben sem, kettő csajszis telót szúrtam csak ki az öt újdonság közül, mindkettő kagyló.

Az egyik szimpatikus küllemű készülék, a Z320i, karmazsinvörös és óceánszínben lesz kapható, az előlapok cserélhetők. Alig várom az előlap-áradatot! Egyébként a kamerája 1,3 megapixel, a memóriája pedig 12 megabájt, és nem bővíthető... Hát igen, ezért mondom, hogy a külsejével hódit. Jó-jó, az 1,3 megapixellel végülis még ki lehet békülni, de ha nincs hova tárolni a képeket, akkor megette a fene. Egy vérbeli Nonstop Mobilos bulinak kábé a negyedénél "kifogyna a film", és a legjobb, végső pillanatok kárba vesznének!

A Z250i még ennél is alapabb, és nem a szó jó értelmében: szintén bővíthetetlen memóriája 10 kemény megabájtból áll, kamerája pedig csak VGA. Értem én, hogy kell a trendi készülék azoknak is, akiknek nincsenek nagy igényeik, és csak telefonálásra, sms-ezésre meg egy kis villogásra akarják használni... De srácok, mi, lányok szeretnénk valami olyat is, ami minden szempontból kielégítő! :) Mert amúgy ez tök jól néz ki ebben a fehér színben is, de feketében is mutat... Csak nem tudnék vele mit kezdeni hosszú távon.

Egyébként mindkét mobil nélkülözi a külső kijelzőt, helyette retro hatású, pöttyökből kirakott ikonok értesítenek a fontos eseményekről. Mindkettejükkel a harmadik negyedévben találkozhatunk személyesen. Azért még várom ám...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgy van ez mint az életben,
semmi és senki sem tökéletes.
Holott azt hajszolja az ember fia vagy lánya.
Noch dazu.

Így megy ez mobiléknál is.
Valószínű egy trendi telefon minden igényt kielégíthet egy magát trendinek valló hölgyeménynél.
Valószínű te ezért nem választanád.
De vannak mások is.
Kisebb igénnyel.

Olyat meg, hogy minden szempontból kielégítő? Ugyan már...
Talán kompromisszumokkal való elfogadás.

Fox voltam. Odaátról.

julcsa írta...

na, pl ilyen a nekem valo telefon, mert en nem szeretnek a telefonommal fenykepezni, max. ha nagyon mas lehetoseg nincs, es hirtelenjeben kell kettot kattintani. egyebkent meg ott a fenykepezogep.
+ az se baj, ha nincs rajta kulso kijelzo, mert nem karistolom ossze, es nem jarok vele ugy, mint a mostani telefonommal, aminek a kijelzoje lassan olvashatatlan a vastag karmolasoktol.
szoval sztem az ilyen jellegu telefonoknak is megvan a piaca (a keves penzbol villantos telefont keresokrol nem is beszelve). lehet, hogy igenytelen vagyok??? ;)

scullly írta...

jaj te :) dehogy vagy igénytelen! csak mások az igényeid, mint nekem! :)

pl én meg nem szoktam külön, fényképezőgéppel fotózni. szóval így már érthető minkettőnk álláspontja...