A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 1., péntek

Felbukkant a Hold

Így néz ki a Nokia 8600 Luna, a 8800 utóda. Megint azt mondom, hogy ezt is szeretném a kezem közé kapni, mert rozsdamentes acélborítást már tapintottam, de hogy milyen lehet ez a füstüveg csúszó takaró rész, ami a billentyűket védi, azt elképzelni sem tudom. Azt hiszem, ezt sem fogjuk a rádióban a földhöz hajigálni...
A specifikációkról ellentétes információkat találtam, a Nokia honlapján pedig nem szerepel, ezért nem akarok butaságokat kotyogni.

Szeretettel várjuk mind a készüléket, mind a pontos infókat!

Forrásaim szerint Angliában már kapható, kizárólag a Carphone Warehouse-nál 18 hónapos O2 előfizetéssel 0 fontért.

Forrás: Shiny Shiny

3 megjegyzés:

Dodeszh írta...

No, hát ma sikerült kézbevenni. A magam részéről nem vagyok hasraesve, de ez nem is gond se a Nokiának, se nekem, ugyanis nem én vagyok a célcsoport (magyarosabban: nem tartozom a célcsoportba). Szal, egy újabb dizájnetelefon a Nokiától, szerintem egy kicsit már uncsi az, hogy csak a meglévő elemekből építkeznek, és mondjuk az acélt cserélik le üvegre, vagy a kijelzőt nagyobbra. Valami merőben újat várnék már! (Az új kommunikátor ilyen lesz majd - remélem, de az nem csajos téma.)
Apró pontosítás: nem a 8800 utóda, Dankovits Tamás szerint egy másik termékvonal... naméghogy!

Agi írta...

nekem tetszik :) bár csak képről láttam eddig...

scullly írta...

Dodeszh, merőben újnak ott volt a 6500 classic és slide, valamint a vonzó dizájner hölgy, aki bemutatta őket! :)

Ági, ha lesz nálam tesztkészülék, szívesen megmutatom :)

Egyébként hamarosan beszámolok ról egy postban is.