A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 6., szerda

Új blogötlet

Lehet, hogy nyitnom kéne egy tesóblogot? Mondjuk valami olyasmi címmel, hogy mitNEMkerekkaracsonyra.blogspot.com? Esetleg: mitolkaparomafalat.blogspot.com címmel?

Ma láttam egy Swarowski kristályokkal kirakott Hello Kitty notebookot a Gizmodon (ára 1640 USD!).

De láttam hamis gyémántokkal kirakott, szív alakú rózsaszín fülhallgatót is a Shiny Shiny-n.

Én vagyok a beteg, ha - noha igen femininnek találom - egyáltalán nem tetszik az ilyesmi?

5 megjegyzés:

gerry írta...

Paris Hilton újabb baszása!

julcsa írta...

igen, asszem addig jo, amig ezek a cuccok nem tetszenek. hogy mennyire tekinthetok femininnek ezek a cuccok, azon is vitatkoznek...
szerintem borzalmasok, legjobban a regi gyerekkori muanyag csillogosos flitteres mu-ekszerekre emlekeztetnek.

+ gondolj bele, hogy van pl. egy ilyen notebookod, es folyton azon izgulsz, nehogy kipotyogjanak belole a swarovsky kristalyok... (es szem nelkul maradjon hellokitty)

scullly írta...

szerinted ezek maszkulinok? :D

lehet, hogy biztosítják a notebookot? :)

dose írta...

ezek a cuccok az azsiaiaknak keszulnek, ott ez szamit csajosnak. giccs tuladagolas.
nezzetek japan pop (j-pop) videoklippeket es megertitek :))

scullly írta...

semmiképpen nem fogom kihagyni! :)