A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. június 7., csütörtök

Tekintetek kereszttüzében

Önbizalomhiányos lányoknak nem ajánlom ezt a telefont. Hogy miért? Nehogy önértékelési problémáik adódjanak belőle, hogy egy pasi előbb a telefonjukat nézi meg és nem őket. Komolyan, ez esett meg velem ma. (Nem okozott lelki törést, de azért nem esett jól. :)) Persze nemcsak a pasik tekintetét vonzza, a nők sem bírják levenni róla a szemüket. Majdnem zavarba jöttem, majdnem elraktam inkább. De egyrészt féltem, hogy a rendetlenül összedobált táskámban megkarcolja a kulcsom, másrészt borzasztóan unatkoztam, és muszáj volt híreket olvasgatnom rajta. Imádtam. A hatást és a szórakoztatást is. Ez a piros Nokia N76.

A kép egyébként csalóka, a valódi színe mélyebb, majdnem bordóba hajló piros, metálos csillogással, és a kijelző körüli terület pedig tükröződő ezüstszínű. Nem csak a színével ejti rabul a tekintetet, méretre sem kicsi: 5,2 mm széles, és összecsukva is több, mint 10 centi hosszú, tehát szétnyitva nem éppen apróságnak mutatott a kezemben. Ütős. Pedig elsőre nem is tetszett annyira, ugyanis egyik hatalmas jellemhibám, hogy nem jön be a pengeforma. De az elismerő/irigykedő tekintetek azért nem megvetendőek... :)
Egyébként tudásban is ott van a szeren: 3G, 2 megapixel, zenelejátszó, üzleti funkciók... A részletes tesztet Balázs fogja írni a júniusi Nonstop Mobilban. Én csak lenyúltam egy napra, mert Balázs tegnap este Norvégiában volt focimeccset nézni, és csak holnap jön be az irodába. Igen-igen, bevallom, idegen telefonokkal ékeskedtem. Jó volt. :)

7 megjegyzés:

gerry írta...

ebben az esetben, nem tudom, hogy ki a célközönség. a színe abszolút női. a mérete, meg férfi. talán a buzik? :)

scullly írta...

létezik feketében is :)

egyébként meg ha ilyen vékony, akkor tulképpen lehet nőies is a mérete, elfér a tatyóban. :)

gerry írta...

ez a létezik feketében is, olyan mint a pótZH. Látszat esély.
ha már feketében, akkor a bőrkutyás, ostoros domináknak való. :)

scullly írta...

balage, szerintem gerry véleményét semmiképpen ne írd bele a tesztbe! :D

dose írta...

gerry: a metroszexualisok :D

egyebkent nekem is tetszik, de a fenti celcsoporttol szigoruan elhatarolodom :)

gerry írta...

kapjátok be! :D leírom a trút a béta blogban, erre meg savaztok.

balage írta...

Eléggé osztom a cuccot a cikkben, mert jól néz ki ugyan, de használhatóságával komoly gondok vannak. Egész pontosan nem értem, mi a faszt keres egy Motorolától lopott dizjánú, baszom nagy tepsi a multimédiáa csúcsgépek N szériájában?

A Nokiánál azárt néha van egy kis rövidzárlat, az N76 is ott sült ki vki agyából...hehe:-)