A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. április 3., péntek

Rózsaszín iPhone... hehe, csak vicc volt

A múltkor írtam a hamis Louis Vuitton telefonokról, illetve arról, hogy az említett webshopban nemcsak kitalált divatmárkás telefonok vannak, hanem érdekes koppintások is. Akkor föl sem tűnt a rózsaszín szifon*, de most a ChipChick-en írtak róla, és ismerős volt az Imobile Phone V509 név. Amikor rákattintottam a linkre, nyilván a már ismerős webshop töltődött be.


Nemcsak a szín volt fura látvány első ránézésre, hanem úgy tűnt, mintha az arányok sem stimmelnének. És valóban, rákerestem a méretekre: jó másfél centivel rövidebb és 4,1mm-rel keskenyebb és 3 milliméterrel vékonyabb, mint az eredeti. Végigfutottam a specifikációkat is, természetesen szó sem esik multitouch-ról, WiFiről vagy 3G-ről, és a kamera 13.0 laxpixel, ami elvileg 1,3 megapixel. Az ára viszont csak 100 dollár. Lehet még egy hatalmas előnye ennek a készüléknek: minden bizonnyal nem kell az iTunes-szal szívni, ha zenéket szeretnénk rápakolni, vagy csengőhangot szeretnénk rajta beállítani.

Végezetül, ha még nem szúrtuk volna ki a fantázianevet a hátlapon, akkor adózzunk most egyperces néma tisztelgéssel az "iPhne" fantázianév előtt!

*rózsaszifon - nem bírtam ki, hogy le ne írjam

1 megjegyzés:

dose írta...

iPhne - Lol :)