A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. április 2., csütörtök

Süti a kávésbögrére

Ennek semmi köze a gépekhez, és a szépekhez is csak elvétve, de egyszerűen muszáj volt megírnom.*



Egyszerű és nagyszerű ötlet: olyan sütiforma, amibe már a sütéskor belekalkulálják, hogy majd a bögre peremére akasztják a végterméket a kávé mellé. Nagyon tetszik, ha kávézóm lesz, mindenképpen így fogom felszolgálni a kávét.**

Most 6 dollárra van leértékelve, de azt gyanítom, ha ügyes vagy, te is hajtogathatsz ilyet magadnak a saját otthoni formáidból. Láttam már ilyet.***

*Azért volt muszáj megírnom, mert a Google Readeremben meg szoktam csillagozni azokat a posztokat, amiket meg akarok írni, vagy amiket szimplán csak érdekesnek találok. Amit aztán megírok, arról visszavonom a csillagot. De ez csak ott figyelt, és minden egyes alkalommal, amikor csak megláttam, éhes lettem. Szóval inkább kiteszem ide, és lecsillagozom. Éhezzetek ti!

**Most már muszáj lesz egyszer kávézót is nyitnom. Eddig csak rockkocsmát szerettünk volna egyszer nyitni a bloggertársaimmal. De egy rockkocsmához valahogy nem illik egy ilyen ötlet. Különben is, egy kocsmában alig isznak kávét. Hm, egy jó, kényelmes, kellemes netkávézó, ahova járhatnak coworkingelni a barátaim... (Bili, kéz)


***A farsangi bulira Szuza és Renwick Hello Kitty formájú mézeskalácsokat sütöttek, és a formát Renwick hajtogatta, ha jól tudom, fenyőfa formából. Ki akartam tenni ide a képeket, de elúsztam vele, most meg már fura lenne farsangi képeket kipakolni így tavasszal. Pedig érdemes lenne, voltak geek vonásai a bulinak, pl ketten is Steve Jobsnak öltöztek. (Persze ez eredetileg az én ötletem volt, de szívesen átengedem Renwicknek és Ytsének, csak valamiért szeretem ilyenkor hangsúlyozni, hogy az én ötletem volt.) A legnagyobb ötlet viszont kétségtelenül RostaG volt, aki kék halálnak öltözött. Kész! ... Hm, asszem, ki kéne raknom azokat a képeket.

Ui: Hm, asszem, szófosásom van.

Nincsenek megjegyzések: