A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. április 2., péntek

A Latte.hu benézte egy bejegyzésünket :)

Azt hitték, igazi notebookokról írunk, muhaha.

Azt most hagyjuk is, hogy forrásmegjelelölés nélkül emeltek át tartalmat. Dolgoztak vele sokat, hogy átfésüljék a közvetlen hangvételű mondataimat. De a lényeg nem ment át nekik. Ez pedig az lett volna, hogy azok a HP notebook koncepciók, amikről Női laptop koncepciók címmel írtam tavaly, azok nem létező gépek, csupán ötletek, elképzelések.

Ez a bejegyzésem kikerült egyébként a PC Worldre, picit átírva (ide természetesen hivatkozással és forrásmegjelöléssel, ahogy illik), azt hittem, a lattésok onnan szedték az anyagot. De jobban megnézve, nem. A kis Gépségszalonon jártak, konkrétan.

Ezt azért veszem biztosra, mert én ezt írtam az egyik gépről: "Végül, de nem utolsósorban: a HP Nobag használaton kívüli állapotban kábé akkora, mint egy esernyő. Amikor pedig dolgozni szeretnénk rajta, csak előrántjuk az érintésérzékeny OLED-eket."

A PC World-ön ehhez picit hozzátettek: "Végül, de nem utolsósorban: a HP Nobag használaton kívüli állapotban kábé akkora, mint egy esernyő. Amikor pedig dolgozni szeretnénk rajta, csak előrántjuk az érintésérzékeny OLED-eket, egyikük a kijelző, a másik pedig a billentyűzet - a henger alakú részben "lakik" maga a gép."

A Latte.hu cikkében egy az egyben az szerepel, amit én írtam a blogban. Nem valószínű, hogy pont csak annyit vágtak le a mondatomból, mint amennyit a PCW-s szerkesztő hozzátett...

Tavalyi az egész sztori, de csak most tudtam meg. Úgy került elő, hogy a napokban elkezdtek szállingózni a látogatók a blogba "HP Make Up" keresőszóval. Először nem értettem, hogy miért, de aztán megláttam, hogy a Nők Lapjában megjelent egy kétoldalas írás arról, hogy a nők mennyire érdeklődnek a technológiai újítások iránt. (Ezzel kapcsolatban írok még plusz infót nemsokára.) Az összeállításban illusztrációként használták a HP Make Up-ot, némi infómorzsával, gondolom, ez alapján kerestek rá páran. Eszembe jutott, hogy én is megnézzem, kik írtak még erről, így jutottam el a Lattéra.

Azt kell, hogy mondjam, hogy én nem érzem magam hibásnak a Latte félreértéséért, nálam már a címben is szerepelt a koncepció szó, és a posztban is megírtam, hogy ezek csupán ötletek. :)

6 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Ez konkrétan ULTRA CIKI. 8-))) Mármint nekik, nem neked.

Beren írta...

Asszem a nyolcadik parancsolat: "Ne lopj!"...

Manoka írta...

Pont a hétvégén lettem figyelmes a make-up féle laptop-ra az egyik női magazinban. Ők is kész tényként írtak a dologról... Furcsálltam is.

scullly írta...

Manoka, azt írtam is a posztban, hogy benne volt a Nők Lapjában. Ott illusztrációként használták egy nagyobb összeállításhoz csajos kütyükről, sztem ott simán elfér egy koncepció is, gondolom, kevés volt a hely, hogy mindent leírjanak róla :)

Névtelen írta...

Van-e élet a médiahacken túl...

scullly írta...

Ööö, most az a médiahack, hogy leírtam, hogy valamit átvettek tőlem, rosszul?