A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. április 14., szerda

A Samsung Diva kiszámolta: fizikailag mínusz százas vagyok

Ezt meg kell osztanom :)

A widgetekkel szórakozom a Divában, most épp azokat nézegettem, amiket le lehet tölteni a More Widgets lehetőségnél. A második legnépszerűbb a letöltések között egy bioritmus számláló, ezt persze ki kellett próbálnom. Fogalmam sincs, mi alapján számol, de a születési dátumomat kellett neki megadni, és erre ő megmondta az értékeimet:

fizikailag -100
intellektuálisan +97
érzelmileg -47

Egyébként lehet benne valami: egész nap a gép előtt görnyedtem, tehát fáj a hátam (bár a mínusz száznál még nem érzem magam).
Az agyam még mindig tele gondolatokkal (bár fáradtság miatt a 97-et sztem nem érem el).
Az emberem meg koncerten van (bár mínusz 47-ig nem szomorodtam miatta).
Mindenesetre ideális állapot a melóhoz :)

Alig várom, holnapra mit ír! Ha a szellemi szint mínuszba megy, akkor nem kéne dolgoznom?

Nincsenek megjegyzések: