A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. április 5., hétfő

Kreatív DIY ajándék Húsvétra, minőségi csokiból

Nem gép, és a szépsége is vitatható, viszont én csináltam :)

Édesanyámnak Húsvétra hat csokiállatkát akartunk adni, az volt a koncepció, hogy egy-egyet a gyerekeitől kap, egyet-egyet meg a pároktól. Az viszont feladta a leckét, hogy Anya azt mesélte, körbejárta a fél várost, de nem talált olyan csokifigurát, ami normális csokiból készült volna. Mindenhol csak ilyen gyanús kakaókivonatos vagy tortabevonós izé volt, ezért ő is csak valami pici csokitojásokat fog nekünk adni, az legalább igazi csoki.

Ezek után persze mi sem vehettünk neki gagyi nyuszit... Azt tudtam, hogy a Ferrero Rocher az egyik kedvence, úgyhogy ilyenből vettem két négyes csomagot, és alkoholos filccel viszonylag rövid idő alatt ezt alkottam:


A hullámos, gyűrt csomagolópapír nem sok lehetőséget hagyott az "egyéniesítésnek", pedig szerettem volna szempillákat rajzolni meg egyéb aranyosságokat kitalálni. Viszont így is megvolt a DIY (do it yourself) fíling, és nagy tetszést arattak a kis bogyók.

Jövőre ugyanilyeneket kell csinálnom, de nyuszifüleket is kell nekik ragasztanom, már megvan a rendelés :)

Nincsenek megjegyzések: