A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. december 1., kedd

Okosan pakolni

Erről a cuccról pont tegnap, egy rohangálós napomon olvastam, és egyből be is láttam, milyen hasznos tud lenni. Ha kell, mappa, ha kell, doboz ez az okos csomagolóanyag.


Pont illett volna a napomhoz ilyesmivel szaladgálni, ugyanis A helyen alá kellett íratnom egy papírt, amit célszerű volt nem összegyűrni, tehát mappában vittem. Aztán B helyen leadtam a papírt, és elhoztam pár kacatot helyette, amihez jól jött volna, ha hirtelen dobozzá alakíthatom a mappámat. (Mondjuk egy lecsukható tetejű doboz lett volna az ideális, de ez már részletkérdés.)


A Yanko Design-on találtam, ahol baromi jó koncepciókról szoktam olvasni.


De ez bizony nem is koncepció, hanem meg lehet vásárolni náluk 10 dollárért a webshopban, ahol egyébként a napokban kezdtek el nemzetközi szállításokat is vállalni. Nyilván ritkán van ilyesmire szükségem, és kábé az utolsó dolog most a wishlistemen , de azért volt annyira jópofa, hogy megemlékezzek róla itt.

Nincsenek megjegyzések: