A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. december 15., kedd

Geek ágyak: Star Wars és dinoszaurusz

Egy csomó helyen találkoztam az utóbbi napokban az Ezeréves Sólyom ággyal, és barátoktól is megkaptam a képet, jót mosolyogtam rajta. (Volt, aki kifogásolta, hogy a Hoth bolygós Leia jelmezben pózol a lány az ágyon, és nem az arany bikiniben.)


Ki is találtam, hogy rittyentek egy kis gyűjtést, és feltúrom a Readeremben a csillagozott elemek között az ágyakat, mert láttam pár vicceset az utóbbi hónapokban. De aztán a ShinyShiny a segítségemre sietett, és előkereste a birodalmi lépegetős ágyat...


...és a dinoszauruszos ágyat is. Utóbbi szerintem elég beteg. Mármint, tök félelmetes lehet egy kisgyereknek egy dinó szájában aludni.


Mondjuk, ha már "beteg" ágyaknál tartunk, itt a végére egy cuki-muki-fuki-luki Hello Kitty ágyikó is, kifejezetten háziállatoknak.


Tulajdonképpen inkább a dinósat választanám, mint ezt az utolsót, ha eközül a kettő közül kéne választani...

Nincsenek megjegyzések: