A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. december 30., szerda

Dizájnos láthatósági mellények

Ifjúkoromban volt pár korszakalkotó ötletem, amivel rengeteg pénzt kaszálhattam volna, ha belevágok. Ilyen volt például a fogyókúrázóknak szánt kocsma (Malátabár néven), ahol kalóriaszegény italok és koktélok szerepelnek az itallapon, és mindegyik mellett feltüntetjük a kalóriaértéket is. Vagy a rocker konditerem, ahol válogatott minőségi zenékre lehet edzeni (pl spininng a Bicycle Race-re vagy futás a Run to the Hills-re). Hasonlóan innovatív ötletem volt a karcsúsított láthatósági mellény nőknek. Különféle verziókban gyártattam volna őket: a kismellűeknek push-up fazon, a szégyellős nagymellűeknek pedig mell-leszorítós verzió lett volna az ajánlatom.


Úgy tűnik, ezt az ötletet most megvalósította valaki, vagy legalábbis hasonlóba vágott. A Geekologie-n olvastam a dizájnos láthatósági mellény kollekcióról, de arról sajna fogalmam sincs, hol lehet kapni.


Komolyan. Nem azért nem linkelem, hol lehet megvásárolni, mert rontatni akarom az ötlettolvaj üzletét. Egyszerűen nem linkelte sem a Geekologie, sem az ő forrása, és a Google keresés sem vezetett eredményre.

Persze ha valaha elkezdenék csini zöld mellényeket varrni, szólni fogok!

Nincsenek megjegyzések: