A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. december 12., szombat

10 iPhone tok - a legszebbek

Összeszedtem azokat az iPhone tokokat, amik a legjobban tetszenek az itthon kaphatóak közül. Egyrészt azért szórakoztam el vele, mert sokan találnak ide "iPhone tok" keresőszóval, másrészt azért, mert érdekel a téma. Én egy tök egyszerű fekete, ráhajtós, mágnessel kapcsolódó tartót használok, amit tavaly kaptam karácsonyra a nagybátyámtól.* Teljesen oké az a tok, de azért szétnézni még lehet, és hátha segítek is ezzel a gyűjteménnyel valakinek.

Azért is lehet hasznos az én kis búvárkodásom, mert elsőre nem kényeztet el túl jó találatokkal a Gugli. Jójó, az én keresésemben például a mi 30 iPhone tok-os posztunk a tizedik helyen van, de ez nem nyújt segítséget azoknak, akik otthon szeretnének vásárolni. Márpedig sokan vannak így vele. Én például az anyagi csődtől kímélem meg magam azzal, hogy nem csináltatok dombornyomott bankkártyát, és letiltom magam a külföldi vásárlásról (és csak akkor oldom meg, ha nagyon-nagyon muszáj). Van, aki a garancia- és a cserélési feltételek miatt ragaszkodik a hazai vásárláshoz, és olyanok is sokan vannak, akik neten néznek utána az áhított cuccnak, de aztán személyesen mennek be a boltba és tapizzák meg, mielőtt megveszik.

Egy külföldi ajánlat

A Google 'iPhone tok' keresésre rengeteg oldalt dob ki, sok-sok találatot listázó összehasonlító oldalakkal is, de ezeknek a választéka legtöbbször olyan tizenkettő-egy-tucat fíling. (Ugyanez van a Saturnban is, ahol véletlenül a telefontokok közé keveredtem, ahol csak egy-két vidám színfolt volt, a többi tök semleges.)

Egy fórumbejegyzés bizonyult a leghasznosabbnak, itt emlegették az iStyle-t, ami nálam nem szerepel a Gugli találatok elején, és ez elég kár. http://istyle.hu a honlapjuk címe, üzletük pedig van a WestEndben, az Árkádban, a Mamutban, az Andrássyn és Debrecenben is.


Elég szép a választék, legjobban persze a csinos kis GelaSkin gyűjtemény fogott meg, ezek ára a webshopban 3540 forint. (A Gelaskin kreálta a Tim Burton-ös iPhone tokokat is, de nem tudom, ezek kaphatóak-e itthon.)


Volt egy-két Belkin is, ami tetszett, a fenti képen látható darabért 3646 forintot kérnek el.


Az iFrogz márkával már korábban is szemeztem külföldi oldalakon, ez itt éppen 5313 forintba kerül az iStyle-nál.


Más stílusú Belkint egyébként láttam a PixManianál is, 8473 forintért...


...és 5649 forintért is, viszont a fent említett fórumon néhányan óvatosságra intenek a PixManiaval kapcsolatban. Nekem nincs velük semmi tapasztalatom. (Sem a fórumozókkal, sem a PixManiaval.)


Van egyébként náluk Hello Kittys iPhone tok is 5815 forintért, ezt csak úgy elrettentésképpen mutatom.


A már Apple termék, akkor természetesen érdemes a Macboltban is szétnézni. Edit barátnőm hívta fel a figyelmemet a Speck Fitted kollekcióra, ezek hétezer forintba kerülnek, és az olyan kis tiptop, mindig elegáns csajokhoz, mint amilyen Edit is, nagyon illenek.


Totál ellentétes stílus ez az autógumira emlékeztető modell, 4000 forintért. Úgy rémlik, egyszer Ytse mondta valami ehhez hasonlóra, hogy tetszik neki.


Ha esetleg a fentiek túl drágák lennének, láttam 1552 forintért egy ilyen visszafogott, egyszerű, ám szimpi kis darabot az Aukciós Webáruháznál. (Ilyenből van hasonló, körös mintákkal is.)


Kétezer forintért meg ilyen kétszínű tokot adnak a Formaxnál. Természetesen van más színben is, én azért a bordókat meg a bordó-feketéket mutatom, mert ezek tetszenek a legjobban.

Érdemes még szétnézni aukciós oldalakon, például a Vaterán, mert szoktam látni érdekeseket, de onnan értelemszerűen fölösleges lenne linkelni, mert mindig változik a kínálat.

Még egy tipp: ha egy tok szabadon hagyja a telefon elejét, tanácsos rá védőfóliát tenni. (Akkor is érdemes, ha védi rendesen a tartó, sose lehet tudni.) Azon a Szifonon, amit én használok, egy Brando fólia van, ha jól emlékszem, és semmi panaszom nincs rá. Persze nem volt egyszerű felrakni, de ezzel nem én szórakoztam, hála Balage-nak és Dodeszh-nek.

Ennyi lett volna. Tudom, hogy az igazi körkép az lett volna, ha felemelem a hátsó felemet a kanapéról, és elzarándokolok pár boltba is, és nem csak neten nézelődöm, de ilyesmire majd akkor lesz időm, ha a Gépségszalon lesz az egyetlen dolog, amivel foglalkoznom kell. És még ráadásul elkapott a takonycore is, különben is...

(A képek mind az adott boltok honlapjairól származnak, az árak pedig perpill érvényesek.)

*Zoli, ha valaha idekeverednél, üzenem, hogy semmi gond a tokkal, nagyon szeretem, és azóta is használom, nem is akarok helyette másikat.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is találtam egy Webshopot, ahol iPhone és iPod (Touch és Nano) tokok kaphatók:
bolthely.hu/solarcharger.hu.

Közel fémes, bőr, szilikon tokok, GelaSkin hátlapok. Több mint 150 különböző tok közül lehet választani!

Névtelen írta...

Még egyszer. Ez a helyes cím:
bolthely.hu/solarcharger

Innen is elérhető:
www.solarcharger.hu

Névtelen írta...

Ez a bolthely.hu-s címen található tokok között végre megtaláltam az "igazit" ! Köszönöm :)

Névtelen írta...

A legszebbek a legjobb aron szerintem a www.trendmobile.hu oldalan vannak... en vasaroltam Naluk. Ajanlom!