A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. december 18., péntek

Dizájnos mobilnet modemek

Leszögezem az elején: nem fizet nekem azért a Pannon, mert írok ezekről, még ha be is forog oldalra a Google hirdetések közé a Pannon ajánlata. :) Azért írok róluk, mert érdekes az egész. Valamiért furának tartottam elsőre, hogy egy modemnél számíthat a külső. Most komolyan, kit érdekel, milyen bigyón keresztül fut a neted, nem? Emlékszem, anno azon a híren is kicsit meglepődtem, amikor arról írtak, hogy dizájndíjas USB modem kapható a Vodánál. (Mondjuk akkor a termék külsejét elnézve azon is meglepődtem, minek neki díj. Nem volt csúnya, inkább csak semmilyen.)


De aztán ahogy elnézegettem a képeket ezekről a modemekről, amiket a Pannon a djuice-on belül árul, arra jutottam, tulajdonképpen tök jó dolog, ha van még egy tárgy a környezetedben, aminél választhatsz a külsőt illetően is. Ha valakinek az fontos, hogy csupa olyan dolog vegye körül, amire jó ránézni, akkor ez egy újabb lehetőség. Lehet, hogy ha legközelebb szükségem lesz mobilnetre, elgondolkodom valami ilyesmin, mert addigra megszokom a gondolatot, hogy a modememnél is számítson a külső.

Kérdés persze, hogy lesz-e olyan, ami tetszik. Itt a narancssárgák nekem túl feltűnőek, a kristályokat meg nem csípem alapból. És nyilván az is kérdés, megéri-e. Másfél éve valami ötezer forint volt a beugróm a mobilnetemnél, aztán kétezer a havidíj, ezek itt meg 9500 és 14 000 között vannak, viszont feltöltőkártyások.


Az meg megint egy fura dolog, hogy a Pannon ezeket karácsonyi ajándéknak hirdeti. Én kicsit ódzkodnék az olyan ajándéktól, amire később költeni kell. Ez így olyan... izé... olyan beetetés-ajándék. "Tessék, itt van, használd, de ha tetszik, és mindig szeretnéd használni, akkor fizess érte." Ez a fíling az ajándékba adott feltöltőkártyás telefonoknál nem olyan erős, hiszen attól még sokáig tudsz használni egy telefont, hogy nem töltöd fel a kártyáját: elérnek rajta, zenét hallgathatsz és játszhatsz rajta, mutatja az időt, satöbbi. De ezt az ajándékot nem használhatod másra, csak netezésre, amiért előbb-utóbb fizetned kell...

A másik oldalon persze ott van az, hogy ha veszel valakinek egy ilyet, akkor utána legalább egy évig elintézheted az összes ünnepet, névnapot, szülinapot egy-egy feltöltőkártyával. Ja, és az is ellentmond nekem, hogy olvastam olyat, hogy a KSH friss felmérése szerint itthon az egyik legtrendibb ajándék a mobilnet lehet.

Öreg vagyok és konzervatív?

7 megjegyzés:

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió!
Szerintem is nagyon különlegesen néznek ki .) de tényleg becsapósak.
Kicsit fura a feltöltés lehetősége és nagyon figyelni kell a túllépésre mert akkor bőven rá lehet fizetni :( s természetesen nem a tulaj jár jól.
Remélem a jövőben változtatnak rajta mert így eléggé macerás :(
Szép napot!

scullly írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
scullly írta...

Szia,
Köszi, örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel :)
(Bár azt nem tudom, tényleg kell-e fizetni, ha túlléped a feltöltött összeget, az lenne a logikus, ha megszűnne a szolgáltatás, amikor lejár a keret, egészen addig, amíg újra fel nem töltöd.)
Neked is szép napot!

scullly írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mosolyrend Évi :) írta...

Scullly akkor te is jártál így?
Azért elég ciki,hogy mikor fizetnél az ismételt feltöltésért akkor olyasmit kell kifizetned amit nem is használtál :(

scullly írta...

Nem, nem jártam így, azért is csodálkoztam rajta. Volt feltöltőkártyás telefonom egy ideig, de akkor az volt, hogy bizonyos összeg (párszáz forint) alatt nem engedett hívni csak sms-t írni.

Feltöltőkártyás mobilnettel nincs tapasztalatom, nekem előfizetéses van.

Miért, veled hogy történt?

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió!
Ha túlléped akkor a következő töltésnél vonják :( S sajnos úgy van kitalálva,hogy drágább csomag áráért kisebb csomagot kapsz :(