A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. szeptember 3., hétfő

HSDPA-s palacsinta

Nos igen, mostanában nem sokat írtam, legalábbis ide nem. A lapba annál többet. Holnap megy nyomdába az új szám, és beesett plusz két telefon, amit gyorsan meg kellett írni. Így szoros lett az időbeosztás, és pár napig vonszoltam a beleimet magam után, de cserébe erős lett a dizájn mezőny a lapban, és ennek mi örülünk.

Az egyik utolsó előtti pillanatos mobil a Samsung U700 volt, amit az EISA idén Európa legjobb telefonjának választott. Az érzések vegyesek vele kapcsolatban. A legtöbb ismerősöm szerint jól néz ki, és az is tény, hogy borzasztó sokat tud.

Nekem a külseje volt olyan szimpatikus. Lehet rám vetni a köveket, de nekem ez az egész penge dolog nem jön be, valahogy palacsintává lapítanák a telefonokat. A tükörkijelző pedig jó ötlet, de láttam már az U700-énál sokkal szebb kivitelezést, egy Shine után már nem hat igényesen az, amivel a Samsung próbálkozott. Az érintőgombokkal nekem nem volt túl sok problémám, de az egyik kolléga, aki kölcsönkérte, heveny idegbajra panaszkodott. Ezt arra vezette vissza, hogy a menü gomb helyett rendszeresen a videotelefonálás gombot találta el, és várhatott, mert csak azután tudott visszalépni, hogy bekapcsolt a másodlagos kamera.

A funkciók terén pedig az volt a nagy gát, hogy egy Vodafone-os készüléket kaptunk. Tulajdonképpen csoda, hogy egyáltalán működött a T-s kártyámmal, telefonálni és SMS-ezni lehetett vele. A 3G-s internetet már nem tudtam használni, úgy pedig nem nyújt kiemelkedő élményt egy HSDPA-s, mobil tévézésre képes mobiltelefon.

Úgy vagyok az U700-zal, mint Leondaro DiCaprióval: elismerem, hogy sokaknak bejön, és elhiszem, hogy okos is, de engem hidegen hagy.

Nincsenek megjegyzések: