A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. szeptember 5., szerda

Prism Break*

A Prism volt az egyik telefon, ami lapleadás előtti pillanatokban esett be, és nagyon nem tiltakoztam. A 7500-t kaptuk, a kevésbé okosat, de nem is volt baj. Így legalább tudtam csak a külsőre koncentrálni. Lehet, hogy a 3G-s Prism-nél, a 7900-nál azt sem tudtam volna, hova kapjak.

Ötletes a dizájn, persze ez a képeken is jól látszik. De még a formánál is jobban megfogtak a színek. Olyan vad színekkel szórták meg a témákat, hogy belekáprázik az ember szeme. A sajtófotókon szolíd kijelzővel fotózták őket, pedig öt olyan téma is van, amiben ezek a vibráló, élénk pirosak, pinkek, zöldek és kékek vannak. Ott van a szeren, folyton az jutott róla eszembe, hogy vadállat. Meg hogy eye candy. (Ez az új kedvenc kifejezésem, sajna magyarul nincs rá megfelelő, legalábbis eddig még nem találtam meg.)

Persze a billentyűzettel akadtak problémák. Előzetesen a számgombokat tippeltem a gyenge pontnak, de mint kiderült, azokat meg lehet szokni. A két felső választógombbal volt inkább a gond, nagyon kint vannak, nehezen lehet őket elérni.
Most így röviden ennyit a Prism-ről. (Na jó, kicsit bővebben: lesz róla teszt a szeptember 14-én megjelenő MOBILban, és visszük Klubrádióba, illetve ha minden igaz, még egy újabb médiumban fogjuk riogatni a népet az eddigieken kívül is.)

Update: Online is megjelent a teszt a honlapunkon.

*Nem törtem el a Prism-öt, de muszáj volt elsütnöm ezt a ZS kategóriás poént, mellyel újfent szeretnék nevezni az Év legrosszabb szóvicce versenyen.

4 megjegyzés:

balage írta...

Balage különvéleménye: nekem ugyan csak párszor volt a kezemben, de a joystickot nagyon gáznak találtam. Nehezen, nyöszörgősen lehetett csak mozgatni, olyan volt, mintha teleszórták volna homokkal a tövét. Nemtom érthető-e, de a lényeg, hogy nem ilyennek képzelem az ideális joyt (höhö:-).

scullly írta...

te az ideális joyt egy mobilban keresed? ;)
amúgy nekem is fura volt a joystick, de nem éreztem ennyire gázosnak, mint amilyennek te leírtad

Agi írta...

emiatt a kép miatt már talán tetszik majd a telefon is :)

scullly írta...

neked összetörve jönne be? :)