A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. május 10., hétfő

Joystick a WASD helyett


Egy ilyen sokat javítana a DoD-beli teljesítményemen. Teljesen koca-lövő vagyok, évente pár alkalommal csapunk egy LAN-partit, én csak olyankor játszom. Nem szoktam rettenetesen béna lenni, de pl az A és a D gombokat nem is szoktam használni, nem szoktam meg, nem is tudok ráállni... Meg különben is, ha nekem oldalra kell szaladnom, akkor már régen rossz, akkor úgyis mindjárt elkaszál valaki :)

Naszal legalább 2 percre szívesen kipróbálnék egy ilyet, de azt tippelem, nem fogok a közelébe jutni sose, mert csak egy képet láttam róla a 9GAG-en. Az is már jó három hete volt, csak lassú vagyok.

Jaigen, akartam szólni, ha még nem tűnt volna fel, hogy megsűrűsödtek a dolgaink mindannyiunknak rendesen. Ezért a kevesebb (=majdnem nulla) poszt meg ilyenek. De igyekszünk, igyekszünk. Ha az én írásaim hiányoznának, akkor gyertek a HWSW-re meg az NLC-re, igaz, ezeken az oldalakon jóval visszafogottabb vagyok, mint itt, a "játszótéren". BZ-vel most a BZmusic-on és a Bitport-on lehet "találkozni", itt éli ki a két énjét. Dose meg a Pop, dizájn, satöbbi blogon jeleskedik mostanság.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

I would like to exchange links with your site eztkeremkaracsonyra.blogspot.com
Is this possible?

Névtelen írta...

Hol lehet ilyet venniés mi a neve?