A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. május 13., csütörtök

Facebook app szívás

Tegnapelőtt rájöttem, hogy van olyan beállítás a Pet Society-ben, hogy csak bizonyos emberekkel ossza meg az alkalmazásból közzétett üzeneteket. Be is állítottam, és örültem, hogy milyen kedves vagyok, hogy többet nem zargatom az összes barátomat olyan üzenetekkel, hogy segítsenek nekem totemet állítani, mikor csak 4 ismerős játszik is aktívan a játékkal. Tudom, hogy az ismerőseim maguk is elrejthetik az idegesítő játék-üzeneteket, de én is tehetek azért, hogy ne idegesítsem őket fölöslegesen.

Annyira tetszett a téma, hogy írtam is róla egy rövid kis tipp-jellegű szösszenetet. Miért nem linkelem, hogy hova írtam meg? Azért, mert benéztem :)

Igen, van ez az opció a Pet Societynél, csak nem működik. A beállításnál azt mutatja, mintha rendben lenne, és csak annak a 4 embernek mutatná, de valójában minden ismerős látja (köszi a segítséget a "tesztben", G! :)) De ez még csak a kisebbik szívás.

A nagyobbik az, hogy nincs is minden alkalmazásnál ilyen opció. Pl Farmville-nél nincs, pedig arra akartam kihegyezni a szösszenetemet, mert azt játsszák sokan, illetve az vált ki nagy utálatot is a másik oldalból.

Ez azért milyen már? Az is, hogy nem működik, ahol van, meg az is, hogy van, ahol egyáltalán nincs. Vagy menjen minden ismerősöd üzenőfalára, hogy nagyobb lett a farmod, vagy állítgasd egyesével, minden posztodnál, hogy csak a hozzád hasonló függők (játékosok) lássák.

(Oké, triviális probléma, engem is csak azért húzott fel ennyire, mert beleöltem 3 órát :))

5 megjegyzés:

Bloggerina írta...

beleöltél három órát, de most már legalább biztosan tudod, hogy nem működik xD

kár, pedig nem lenne rossz ötlet amúgy

scullly írta...

:D igen, ez is egy nézőpont, köszi :)

igazából erre tíz perc alatt is rá lehet jönni, ezért is voltam ideges, de persze főleg magamra :)

amúgy tényleg jó lenne, biztos megcsinálják előbb-utóbb

dzsilla írta...

a másik oldal is simán blokkolhatja az appot, ha olyan nagyon zavarja, én példdául ezt csináltam minden játékkal, két kattintás volt, és nem száradt le a kezem :)

scullly írta...

Persze. Csak én úgy vagyok vele, hogy nem szeretek olyan dolgokat csinálni, amivel tudom, hogy zavarok másokat. Ha tudom, inkább elébe megyek.

Bár tudom, hogy az ilyen hozzáállás egyre ritkább, már-már ódivatúnak mondható manapság :)

dzsilla írta...

énis játszottam a farmville-lel (bár nem vagyok büszke rá), de szerintem bonyolultabb onat letiltani a kimenő üzeneteket, mert ugye az ellentétes a cég marketing stratégiájával (kevésbé érzékeny felhasználóknak meg eszükbe se jut, hogy ezzel zavarnak másokat). így aztán egyszerűbb ha hájdolod az appot a picsába, és nem idegesíted magad ilyeneken.. :)