A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. június 15., kedd

Sanrio x Dr Martens = Gnörph?!

...és én még azt hittem, a tegnapi "moddolt" cipős hír a valami. Pedig a mai hír meg az (jó, nem mai, de én ma láttam), hogy a Sanrio és a Dr. Martens közösen ünneplik az ötvenedik évfordulójukat, méghozzá Hello Kitty-s lábbelikkel, de más népszerű Sanrio karakterek is fel fognak bukkanni a topánokon.


Simán azt hinném, hogy álhír, de a Gugli egy csomó találatot kidob, és a Hello Kitty Junkie-n még egy sajtóközlemény is kint van.


A közleményben egyébként egy bizonyos Kimberly Barta is nyilatkozik, aki a Dr Martens marketingese, tényleg mindenhol ott vannak a magyarok :)


Naszóval nagyon úgy néz ki, hogy szeptember 1-től tényleg érkeznek a cukimuki bakancsok és cipők, a közleményben 120 és 160 dollár közötti árakat emlegetnek.


Az oké, hogy a Martens és a Sanrio is komoly divatot alkottak ötven év alatt... De hol a metszéspont? Látni akarom a közös célcsoportot, most!


Vagy én nem vágom a trendeket, és mondjuk az emóba ez pont belefér?

Nincsenek megjegyzések: