A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. június 18., péntek

Geek edzőklub

Wildgica írt egy posztot arról, hogy egészséges életmódra vált, és esetleg kedves geek társak csatlakozhatnak hozzá.

Kép forrás: Big Fat Geek Running

Én is épp most ugrottam neki újra a fogyózásnak, tehát lélekben biztosan csatlakozom. De azt hiszem, én csak amolyan "szalon-geek" vagyok, ráadásul semmilyen kocka elem nincs a fogyókúrámban. Nincs Wii-m, meg úgy általában nem hiszek az otthoni mozgásban. Legalábbis nálam tuti nem működik. Ha egyáltalán nekikezdek - amit szintén könnyű elodázni -, akkor sem csinálom olyan hatékonysággal, mintha elmennék valahova valamilyen fitness órára. Egyrészt jó, ha valaki rámszól, hogy két centivel magasabbra kell emelnem a lábamat, és egyből tízszer olyan hatékony a gyakorlat, mert nem tudom/ellógom. Másrészt, ha benyögi az edző/tanár, hogy "na még tízet", akkor az órán nyilván nem hagyom abba, ha beleszakadok is. Míg itthon képes vagyok fáradtan pihegve összeroskadni, amint elkezd fájdogálni valami valahol.

Persze ettől még I'm in! :) És a Nike Training Club appot mindenképpen megnézem, amit Wildgica emlegetett. Egyébként is épp most tervezek cikket írni a fogyókúrás kütyükről.

Szóval hajrá, geekek!

Nincsenek megjegyzések: