A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. november 11., szerda

Szexuális játékszerek mint számtech kiegészítők

Nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek, amikor megláttam ezeket a képeket. Van egy oldal, ami arra vonatkozóan ad tippeket, hogyan lehet a háztartásban hasznosítani a megunt szexuális kiegészítőket.


Például a régi Zsákos Dildót lehet csuklótámaszként alkalmazni a billentyűzet előtt...


...az összevissza kígyózó kábeleket pedig praktikusan össze lehet fogni ezzel a bigyóval. Ezt én, műveletlen elsőre szegecses karkötőnek néztem, de aztán a felirat elárulta, hogy ez egy péniszgyűrű.

Nos, mit is mondjak... ízlések és pofonok. Így képen poén, de ha valamelyik ismerősömnél ilyet látnék, asszem, többet nem szeretnék nála vendégeskedni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lehet hogy csak simán képmutató sznob vagy ha ezek a tárgyakon megütközöl.

scullly írta...

a képmutatást még értem, de sznob miért is lennék ilyesmitől?