A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. november 23., hétfő

Hello Kitty parfüm LÁNYOKNAK

Ez a parfüm két dolog miatt keltette fel az érdeklődésemet (amellett, hogy Hello Kitty, persze).


Az egyik az volt, hogy benne van a nevében nagy betűkkel, hogy GIRL. Egész pontosan úgy hívják, hogy Hello Kitty GIRL Perfume. Rettegve teszem fel a kérdést, de ez azt jelenti, hogy van BOY illat is belőle?!

A másik az volt, hogy száz dollárba kerül. Jójó, értem én, hogy vannak drága parfümök, de ki veszi ezt meg ennyiért? A yuppie Kittirajongók a menő fizujukból? Vagy az anyukák a tizenkét éves kislányuknak? Ki a célközönség a Hello Kittynél?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát hozzá tenném, hogy a GIRL feltüntetés rajta az azért van, mert LÁNY parfüm, nem női. Tehát gyerekeknek vagy tiniknek való.
A célközönség... eredetileg a tizenévesek, de ezen túlnőtte magát már a gyártó, mert pl. a LV-vel vagy a H&M-el is szerződésben vannak.
..és még egy... Én évekenkeresztül utáltam a Hello Kitty dolgokat, de egyszer belém hasított a felismerés, és azóta szeretem. Szóval az veszi meg, aki akarja és akinek van rá pénze. Van aki autókat, bélyegeket, szalvétákat, fehérneműt, vagy egyéb dolgokat gyűjt, szeret. Van aki pedig a Hello Kitty-s dolgokat.

Ennyi.

scullly írta...

ettől én még azért szórakozhatok rajta, ugye? :)

Brigitte1991 írta...

én 19 éves vagyok,nem az a szőke mindig kifent kikent cicababa,amilyenek elképzelsz...de valahol bennem ott van egy kisgyerek, aki imádja a Hello Kitty jelenséget. Amennyire a pénztárcám engedheti( mert igen a saját pénzemből veszem a drágább cuccokat, amit én keresek meg) megveszem az aranyos dolgokat. Legyen az egy converse cipő, vagy egy top, ékszer... És szerintem nem kell beskatulyázni azokat az embereket akik szeretik Hello Kitty-t.