A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. szeptember 10., csütörtök

Nyakkendő dugi iPoddal

A nyakkendő a legértelmetlenebb ruhadarab a világon. (Nem mintha én nem vennék fel nagyritkán egyet poénból.*) A Thomas Pink tervezői viszont végre értelmet adtak neki! Varrtak rá egy zsebet, amibe elfér egy iPod nano!


Be kell vallanom, hogy ez egy 2-3 hetes hír, csak eddig vagy valami frissebbet írtam, vagy egyáltalán nem írtam. Így rendelési linket sem tudok dobni. Azt írta ugyanis a Foolish Gadgets, hogy a Thomas Pink üzletekben, illetve online lesz kapható szeptembertől, limitált kiadásban. Az oldalon pedig nem találtam. :(

Na de ha valakinek megtetszett, varrathat ilyet anyuval is, nem lehet nagy kunszt.

Természetesen csak zenehallgatásra szabad használni, senki el ne kezdjen azon agyalni, hogyan lehetne puskázáshoz felhasználni...!

*Szeretném kijelenteni, hogy már Avril Lavigne előtt is hordtam nyakkendőt, jóóóóó?!

Nincsenek megjegyzések: