A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. augusztus 16., csütörtök

Éjszakám egy titánnal

Ma megkaptam az LG Shine Titanum Black-et, de holnap máris érzékeny búcsút kell intenem neki. Mikor meghallottam, hogy ma kézbe vehetem, azt hittem, keveset fogunk pihenni éjszaka mindketten, mert meg akartam ismerni minden porcikáját. De rá kellett jönnöm, hogy már ismerem kívülről-belülről. Na jó, ez így nem teljesen igaz, csupán belülről ismerem. A Chocolate Platinum és a Chocolate esetétől eltérően itt belül nem változott semmi, a Titanium ugyanazt tudja, mint a "sima" Shine, csak a külső változott. A név megtévesztő, feketének semmiképpen nem mondanám. Dávid szerint grafitszürke, én némi barnás árnyalatot is látok benne. Mindenesetre komolyabb külsőt kölcsönöz a mobilnak ez a szín, Dávid szerint ez már férfi kézben is jól mutat. A számgombok itt gyforma tónusúak, míg az elődnél váltakoztak a világosszürke és sötétszürke színek a billentyűkön.

Sanyi haveromnak is nagyon tetszett a Titanium, rögtön fel is hívta róla a barátnőjét. Lefotóztam, mikor tárcsázott:


A színektől eltekintve tehát minden maradt ugyanolyan, mint az első Shine-ban: csillogó kijelző, görgetőgomb, 2 megapixeles Schneider-Kreuznach tanúsítvánnyal ellátott kamera, MP3 lejátszó, dokumentum-nézegető, bővíthető memória, rengeteg tartozék... Aki többet szeretne megtudni, kapja le a polcáról a Nonstop Mobil második számát (mert ugye mindenkinél ott van a polcon :)), és olvassa el a Shine tesztet! Egy változást azért észleltem: a szoftver valószínűleg eggyel frissebb lehet rajta, mint azon a Shine-on, ami nálunk járt majd' fél éve. Ezt csak abból gondolom, hogy ellenőriztem, és ebben már korrektül működik a világóra, ami régebben produkált furcsaságokat.

2 megjegyzés:

balage írta...

0690? Hm, valami izgalmas beszélgetés lehetett:-)

scullly írta...

nem tudom, én tapintatosan kivonultam a szobából :)