A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. július 22., csütörtök

Én vagyok az ufó, ha nem kell a mobilos Facebook?

Manapság már minden telefonba belepakolnak Facebook meg Twitter alkalmazást. Szoktam is lelkesen próbálgatni őket, de hamar megunom. A Twitter iránti érdeklődésem teljesen rapszodikus, a Facebook persze minden nap megvan. De amire használom, az mobilon nem megy.

Ha nem a full verziós oldalt nézem, nem férek hozzá ahhoz a listához, amibe a közelebbi barátaimat pakoltam bele. Ők kábe negyede az összes ismerősömnek, az ő tevékenységüket minden nap nézem, a többiekét csak alkalmanként, amikor sok időm van. Mobilról tehát pont nem a teljes listára vagyok kíváncsi, amit 10-20 perc végigböngészni, hanem azt akarom gyorsan látni, mi van a barátokkal.

A csatolt linkek, képek megnyitása mobilon mindig lassabb, mint számítógépen, ez is unalmas/idegesítő a harmadik után. És persze a játékok sem mennek. Plusz vagyok annyira oldszkúl, hogy gmailben levelezzek, és ne FB-on, így a privát üzenetek is csak elvétve érdekelnek.

Tehát a végén nem marad semmi, ami miatt Fészbukoznék mobilon.

Ezzel egyedül vagyok? Ti szoktátok nézni mobilról? Ha igen, akkor mit csináltok rajta?

Nincsenek megjegyzések: