A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2010. július 15., csütörtök

Adalék a metrós Star Wars videóhoz

Tele van ma a net a Star Wars a metróban videóval, ezért én nem is posztolom be. Na jó, de mégis.



De kiegészítem azzal, hogy megnézegettem a készítő oldalát, és feküdtem a röhögéstől, nem tudtam tőle elszakadni vagy fél óráig. Az Improv Everywhere csapat az elkövető, például a No Pants-ért is ők "felelősek". Ez az a flash mob, amikor nadrág nélkül, alsóneműben utaznak az emberek a metrón.

Na de volt ott még más is. Például nemrég gósztbásztörzöset játszottak egy könyvtárban.



De amiken könnyesre röhögtem magam, azok a spontán musicalek. Itt van például egy, amit egy boltban forgattak, és a gyümölcsök magányának enyhítéséről szól.



Igen addiktív az oldaluk, csak akkor klikkelj, ha sok időd van.

Nincsenek megjegyzések: