A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2008. július 22., kedd

Rátaláltam a Galaktikus Szeretőre - LG KF510

A Galaktikus Szerető az LG KF 510-ben rejtőzik. Aki arra gondol, valami gusztustalanságot csináltam a telefonnal, azonnal mehet a sarokba, legóval megszórt alaplapra térdepelni. A Galaktikus Szerető ugyanis egy mp3 fájl. A KF510-ben ugyanis lefordították magyarra az alapértelmezett hangok címeit. Nem is tudom, melyiken röhögtem jobbat: a már említett címen, vagy az 'Ebben az időben' elnevezésű zenén, amiben egy csaj azt énekli, hogy 'Right now'. További ínyencségek, a teljesség igénye nélkül: Édes húszas, Ellenőrzésen kívül, Azt hiszem, A mozgás törvénye.


Most, hogy így kigúnyolódtam magam, leszögezhetem, hogy nagyon tetszett a telefon. Persze bordóban még jobban bejött volna, ezt szemére is vetettem Zolinak, az LG PR-esének, aki az észrevételemet hangos kacajjal jutalmazta – hiába, férfiak! :)

Maga a készülék, főleg így feketében, a Secret kisöccsének tűnik. Kicsit kisebb, kicsit laposabb, és jóval kevesebbet tud. Nincs benne mozgásérzékelő, a kamera két megapixellel kisebb, és a memóriája csak 16 megabájt. Ezekkel még ki tudtam volna békülni, de az, hogy csak EDGE-es, nálam már kizáró tényező. Emellett a touchpaddel is nehezen boldogultam néha, és a billentyűzettel is akadtak problémáim.

Tehát hálás vagyok a KF510-nek, hogy csöppet kiábrándított magából, mert így nem kell azon dilemmáznom, nem akarok-e mégis inkább telefont venni nyaralás helyett.

Bővebben a tesztben a Nonstop MOBIL-on, itt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eljött a Robokutyok és a Galaktikus szeretők ideje :-)
Tiszta Mátrix :-)
Tetszik.
Jó pihit...
Puszka
Kalamajka