A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. október 17., szerda

Di end ov ö vjútiful frencsip*

Teszteltem az LG KU990 Viewty-t. Annak idején totál rá voltam kattanva a Pradára, nagyon bejött a dizájn meg az érintőképernyő is. Úgy voltam vele, hogy ha lenne belőle 3G-s, akkor tutira KELLene. Ezért aztán a srácok egyből nekem osztották le a Viewty tesztkészüléket, merthogy nagyon hasonlít a Pradára, csak éppen HSDPA-s is pluszban, meg van benne egy öt megapixeles kamera. Elsőre nagyon megörültem neki, tényleg fullos a teló funkciókban (a teszt már kint is van róla a Nonstop MOBILon).

De arra jutottam, hogy ez mégsem 'KELL' kategória. Pont azt sikerült kivenni a dizájnból, ami a Pradában tetszett. (Nem, nem a feliratra gondolok :)) A Viewty hátulról és oldalról is inkább fényképezőgépre hajaz, ami tök menő, de nekem pont az egyszerűség jött be a Pradában. Plusz ennek még az alsó szélét is lekerekítették, ez sem szimpi annyira.

Szóval még várom az igazit. :)

*"Az év legrosszabb szóvicce"-versenyre felterjesztett cím

Nincsenek megjegyzések: