A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. augusztus 7., péntek

Zenélő játékpolip kiskorú zeneszerzőknek

Ha lesz gyerekem, tutira kapni fog egy ilyen játékot. Magamnak még túl ciki lenne egy ilyet venni, főleg, hogy én hülye is vagyok a zenéhez, csak tetszik. Viszont, ha a gyerek az apjára üt, és örökli az abszolút hallást meg a muzikalitást, valószínűleg már félévesen többre megy majd ezzel a játékkal, mint amit én egész életemben kihoznék belőle.



Az a lényege ennek a plüss polipnak, hogy más-más hangot játszik le, amikor az egyes csápjait meghúzzák. Páratlan lehetőségeket rejt ez így magában: egy egész szonátát (vagy rockslágert) megírhat a gyerek, még mielőtt megtanulna beszélni. A sokféle összevissza szín meg azért került rá, mert állítólag stimulálja a gyerek agyát.

30 dollár a Think Geek-en.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálunk csak 4460 Ft.
Nem kell amerikából rendelni:

http://gyerekjatekbolt.eu

Avel írta...

Én találtam egyet a tescoban olyan cirka 3000 forintért és megvettem unokahugomnak. Csak otthon jöttünk rá lakótársammal, hogy ezzel 21 évesen is remekül el lehet játszani, ráadásul még kellemes vanilliaillata is van a kis polipnak. :D

Névtelen írta...

Teszkóban vettünk mi is 3000 párszázért. Nagyon szép, és jó nagy is. Nagy kedvenc! :)