A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2009. augusztus 8., szombat

Virtuális napszemüveg-próba

A Ray-Ban csinált egy progit, amivel "felpróbálgathatod" a napszemüvegeiket. Állítólag a webkamera képét használja fel ehhez, veled együtt mozog a virtuálisan az orrodra tett napszemüveg.


Azért írom, hogy állítólag, mert most végre volt egy olyan nyugis délután, amikor kipróbálhattam volna, de nem látja a webkamerámat az alkalmazás. Letöltöttem, telepítettem, minden remek, aztán azt mondja, hogy nem detektálta a kamerámat, lehet, hogy nincs konnektálva. (Pedig van, messengerben működik simán, vezérlőpultban is minden oké.) Restart után sem gondolta meg magát, szóval én feladtam.

De ez a te kedvedet még ne vegye el. Próbáld ki te is, és írd meg kommentben a tapasztalataidat, hadd irigyeljelek (utáljalak), amiért neked megy!

2 megjegyzés:

dose írta...

az a tapasztalatom, hogy nincs mac-es verzió. Szégyen!

andrew írta...

Nekem elsőre működött. Nagyon vicces ha jó minőségű kamerád van.. bár néha leesik a szemüveg.:D